Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu Dag 3 en 4 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

Dag 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg saskia

16 April 2016 | Curaçao, Curaçao

bonnochi dushi's,

hier is het nu half 9 dus jullie slapen allemaal waarschijnlijk, gister heb ik niet heel veel gedaan behalve de hele dag op een heel mooi wit strand mt helder lichtblauw water en krabjes op het strand! Meer dan zonnen en zwemmen heb ik niet gedaan:) sorry voor het jaloers maken! In de avond heb ik de verloren Tim weer gevonden!! In willemstad samen met timmetie en Liesje drankje gedaan en rond 1 uur weer gaan slapen.
Vandaag werden we wat later wakker en gingen we een ander verloren persoon uit nederland opzoeken! Renske! Heerlijk bij een prachtig zwembad gezeten met uitkijk op de zee, met een frozen cappucino, broodje met aiolie en chorizo gebakken in honing, genoten! Ik ben al de hele week ook een beetje aan het rondkijken voor werk, wat iets moeilijker gaat dan gedacht. Ze willen liever iemand die minimaal drie maanden hier verblijft. Dus dat wordt nog veel vragen en zoeken komende dagen. Maar positieve hoop houden, komt wel goed:)
bij amber wordt er ook lekker gekookt. gister een ovenschotel met kip broccolie gebakken aardappels paprika, lekker hollands. En vanavond tacosoep, ben benieuwd!
Morgen wordt weer een dagje strand en gaan we snorkelen en weer zoeken naar werk.
Het autorijden gaat hier trouwens erg goed. Ook al rijden ze hier allemaal als debielen, halen ze je in wanneer er tegenliggers ook hard aan komen rijden en hebben ze allemaal hun grote licht aan, begin ik hier wel goed mee om te gaan. Nou goedemorgen voor jullie waarschijnlijk en voor hier fijne avond!

kusjesssss

• 16 April 2016 - 03:40

Brenda:

Aaaaah die foto's, heerlijk! Daar word je toch vrolijk van! Lekker genieten Sass!

• 16 April 2016 - 09:28

Gerard Hooijmaijers:

Lieve Saskia,
    Toch goed op blijven letten in het verkeer!Wel fijn om te horen dat je aardig gewend bent aan het tropisch leven,zoals lekkere drankjes,hier en daar wat lekker eten,zonnen etc.
    Hoe is het verder met je zakgeld???
    Liefs,Anette n opa Gerardxx

• 18 April 2016 - 00:12

Saskia Putters:

Opletten blijf Ik zeker goed doen met dit verkeer!! Het gaat wel prima met m'n zakgeld:) dikke kus en tot snel lieve Anette en opa! Lief en leuk dat jullie m'n blog elke keer lezen:) dikke knuffel uit het zonnige curaçao

• 18 April 2016 - 00:12

Saskia Putters:

Dankjewell lieve bren!! Komt zeker goed!!