deel 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu deel 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

deel 2

Blijf op de hoogte en volg saskia

30 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

Nou daar zit ik dan in het mooie Suriname! Na een goeie vlucht ook al erg verlaat ben ik veilig aangekomen. Toen nog in de rij gaan staan voor de check in, kijken of je visum in orde is en alles. Gelukkig daar ook goed doorheen gegaan en toen wachten op de koffer. Nou dat was allemaal super goed gegaan en ik werd opgehaald door een meisje via het stage bureau. Ze hadden een tasje gemaakt voor me met wat eten, brood, water wat lekkers. Super lief! Toen ik alleen de aankomsthal uitliep naar buiten, zoo wat een regenbui! echt niet normaal. Uiteindelijk met de auto een uurtje gereden nog naar het huis waar ik zou slapen. Er zijn hier twee waakhonden die goed afgericht zijn en ik zit met 1 ander meisje in het huis. vanmiddag half 2 word ik opgehaald voor een citytour in paramaribo! Daar heb ik ook erg veel zin in:)
Alles gaat dus goed!

Dikke kus en knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4667

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: