dag 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

dag 2

Blijf op de hoogte en volg saskia

14 April 2016 | Curaçao, Curaçao

toch nog lekker uitgeslapen, van 21 uur tot 8 uur geslapen. Lekker ontbijten en wat ben ik blij dat hier pindakaas ook bestaat! lekker broodjes gegeten en rustig aangedaan. De auto is geregeld, dat was nog even bedenken hoe we dat gingen doen. we konden eentje krijgen via een meneer voor 1000 gulden (500 eu) zonder dat we de borg hoefde te betalen, alleen had hij een veelte mooi praatje erom heen gedraaid. hoe hij aan de auto kwam via via en dit goedkoop speciaal voor ons was. Of we konden kiezen voor auto waarvan we meer zekerheid hadden, verzekering bij zat en dan wel 140 eu duurder. Uiteindelijk toch maar die gekozen, een mooi rood autootje met airco!! zo fijn:) gelijk rondje gereden en dat ging nog aardig goed. Wel wat omwegen gemaakt, verkeerde kanten op gereden, beetje spook gereden (oeps) zijn we uiteindelijk heel thuis gekomen weer. Lekker op ons eerste strandje gelegen genaamd blue bays. hier gelunched, waarvan we dachten dat we vet goedkoop uit zouden komen, bleken op de kaart dollars te staan in plaats van gulden dus waren we uiteindelijk het dubbele kwijt. (je kan hier betalen met dollars en gulden). Dus ook weer wat van geleerd.. en ohja wat ook leuk is, in plaats van dat je in nederland altijd sprinkhanen hoort in het gras, hoor je hier allemaal geritsel tussen de gedroogde struiken van leguanen. Wat een mooie beesten! Nu is het hier half tien in de ochtend, de dag begint net. Jullie hebben er alweer bijna eentje opzitten. Nou dit was het wel voor nu, tot laterrrrrrr

• 14 April 2016 - 20:35

Astrid:

Zo te horen gaat je geld er snel doorheen haha...wordt dan snel een baantje zoeken...;) X

• 15 April 2016 - 09:59

Peter:

Gaaf hoor enjoy

• 15 April 2016 - 20:50

Esmée:

Zo te horen heb je het al naar je zin! Ben steeds weer benieuwd naar je volgende verhaal. Dikke kus