Dag 42 tot 47 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu Dag 42 tot 47 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

Dag 42 tot 47

Blijf op de hoogte en volg saskia

29 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon tardi!

Jaja toen was ik jarig. 21 jaar in curacao! Dinsdag avond heb ik dat samen met mijn oude huisgenootjes goed ingeluid door bij twee kroegen langs te gaan en woensdag ben ik met twee meiden naar een lekker strandje geweest. Woensdag in de avond ben ik mee uit eten genomen door de huisgenootjes waar ik nu verblijf in het studentenhuis en zijn we met z'n allen naar cabana geweest en een drankje gedaan. Daar hadden ze nog leuk mij om laten roepen als verrassing nog. Dus ja mijn verjaardag heb ik goed gevierd hier en ook alle lieve berichtjes heb ik ontvangen! Leuke dag heb ik gehad:) Toen donderdag heb ik een dagje met Timmetie gedaan. Althand we hadden een erg leuk plan, alleen was dat plan niet goed uitgekomen. Tim zou me ophalen alleen is het een grote doolhof hier in deze buurt dus zou ik naar een pizzahut komen. Toen ik onderweg was kwam ik er alleen achter dat hier tienduizend pizzahutten waren dus na anderhalfuur rond gereden ben ik maar weer naar huis gegaan voor wifi in de hoop dat tim daar nog was. Maar helaas. Ik ben maar op mijn punt gebleven en gaan wachten tot ik een berichtje zou krijgen, dat ik inderdaad kreeg ook weer een uur later. Helemaal verdwaald allebei n toen maar besloten dat we gewoon rustig ergens een drankje gaan drinken. Helaas ben ik nu ziek. Het hele huis was verkouden en koorts behalve ik, dus ik was blij dat het niet bij mij was aangeslagen. Maar toch wel. Dus vrijdag en zaterdag rustig aan gedaan. Vrijdag mijn was nog gedraaid bij amber en afscheid genomen en zaterdag in plaats naar een super vet spring break feest te zijn gegaan, verstandig thuis gebleven en vooral veel geslapen. En vandaag zondag alweer, de dag dat ik aar Suriname ga! En nu ook precies op de helft van mijn tijd zit van mijn reis! Vanavond om 19.45 vertrek ik en kom dan 23.15 aan in Suriname. Daar zou dan wat voedsel liggen als ik aankom bij mijn kamer wat super lief is! en maandag krijg ik gelijk een citytour! Dus ik heb er echt super veel zin in en ik ben ook erg benieuwd naar mijn vrijwilligerswerk daar. Jullie gaan weer van me horen! maar dan vanuit Suuu!

Ayooo
xxxx

  • 29 Mei 2016 - 19:31

    Astrid:

    Goede reis lieverd en geniet van je volgende avontuur! ❤️

  • 29 Mei 2016 - 22:49

    Lisette:

    Eeeen hele fijne vlucht!! Geniet van alles wat je meemaakt lieverd! Ik ben benieuwd hoe Suriname bevalt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 4668

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: