Dag 5 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg saskia

17 April 2016 | Curaçao, Curaçao

Alweer de 5e dag. Gaat aardig snel, Hier dan nog iets te lezen op jullie vrije, brakke zondag. Gister hebben lisette en ik renske en twee huisgenootjes opgehaald met de auto aan de ene kant van het eiland en zijn we door gereden naar de andere kant van het eiland. Op deze manier leer ik toch steeds meer hoe dit eiland in elkaar zit en hoe je waar naartoe het beste kan rijden. Ook al heb ik voor maar drie weken een auto, misschien dat ik deze nog wat langer kan huren. Maar dat zie ik nog wel. We hebben vandaag weer een mooi strandje bezocht. Porto Marie Bay. Een drijvend soort van vlot lag er midden op de zee, waar je heerlijk weg kan branden en dan snel het water toch meer weer in kan springen. Het leek alsof je in een zwembad lag zo helder water is er hier!Dat wordt weer wennen als ik terug kom in Nederland. Hier hebben we ook nog gesnorkeld, allemaal leuke kleine en grotere gekleurde visjes in het water. Terwijl wij in het water lagen met z'n allen waren er ook nog de vogeltjes die ons brood opaten. Veel bijzondere vogels heb je hier, duiven met een briloog en allemaal gekleurde kleine vogeltjes. Ook reden we gister langs een flamingo parkje waar ik een andere keer eens even beter ga kijken, oh wat mooi en wat roze zijn die beesten!
Rond 4 uur gingen we renske weer naar huis brengen en hebben we Rob en Amber (na ons weer beetje mooi gemaakt te hebben) uit eten genomen bij een sushi bar. Ja je hoort het goed, een sushi bar. Lekker aan de vis.. Nee grapje ik had een lekkere wok schotel met kip genomen de rest zat lekker aan de vis :) Daarna naar Zsanzsi bar gegaan. Dat is een soort bar op het strand met lekkere muziek en waar je op blote voeten lekker kan dansen. Uiteindelijk weer in bedje belandt en daar zit ik nu weer tien over half 11 in de ochtend, bij jullie alweer bijna einde van de middag, op te starten voor een dagje je raadt het al, strand. We gaan vanmiddag waarschijnlijk naar het strandje Lagun waar je wel schildpadden kan vinden. We gaan het zien.. Fijne avond alvast lieve mensen!!

xxxxxxxxxx

  • 17 April 2016 - 20:16

    Opa Gerard En Anette:

    Lieve Saskia,

    Ik merk,dat je actief bezig bent.Fijn om te lezen,dat je het goed naar je zin hebt.
    Veel plezier,liefs van Anette en opa,Gerardxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 4700

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: