dag 28 en 29 en 30 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu dag 28 en 29 en 30 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

dag 28 en 29 en 30

Blijf op de hoogte en volg saskia

12 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

bon nochi!

maandag en dinsdag, twee volle daagjes. En woensdag een iets minder volle dag. Maandag ben ik maar eens alleen op stap gegaan. Renske die naar stage ging en ik alleen die overbleef. Na iets te lang geslapen te hebben, lekker rustig opgestaan en maar eens bedacht wat ik zou doen. Aangezien een museum over de geschiedenis van de slavernij mij heel interessant leek om naartoe te gaan, heb ik besloten om dat vandaag te doen. Met mn autootje en maps.me op zoek gegaan en uiteindelijk gevonden. Erg indrukwekkend en schokkend vind ik dit onderwerp blijven. Zeker de moeite waard geweest om hier langs te zijn gegaan.
Hierna naar huis gereden en renske van haar stage samen met een huisgenoot opgehaald en doorgereden naar het strand. Om hier heerlijk te genieten van een kleine zonsondergang met een cocktailtje in de hand. Hierna een rustig avondje gehouden en doorgeslapen naar de volgende dag.
De dag naar mn laatste verhuizing hier op dit eiland. Op naar Villa Ananas. Spullen gepakt en gereden naar de bestemming. Hier ingecheckt en gelijk paar nieuwe mensen ontmoet. Ik mocht zelfs een kamer uitkiezen hier en er is een zwembad!! Hoe bedoel je luxe. Hier kan ik me in ieder geval goed vinden de komende twee laatste weken. Na een dagje hier beetje geweest te zijn in de avond nog langs het oude studentenhuis gegaan. Daar een hapje mee gegeten en met zn allen uit gegaan bij the alleys. Was erg gezellig! Na wat drankjes en dansjes lekker naar huis gegaan. Althans ik heb dan toch nog hier een nachtje gelogeerd aangezien het regende en het gevaarlijk is om te rijden naar huis. Na slecht geslapen te hebben, wakker geworden en het rustig aan gedaan vandaag. duik genomen in het zwembad en verder genoten van een rustig dagje. Het was de hele dag bewolkt en regenachtig hier. Maar toch nog wel warm genoeg voor een korte broek.
Ik ga nu lekker avond eten, tot later!!

ayo

  • 12 Mei 2016 - 10:44

    Gerard En Anette:


    Hoi Saskia,

    Je vermaakt je nog.
    Leuke ervaringen op allerlei gebied.
    Gauw tot ziens!
    Liefs,Opa Gerard enAnettexx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 4704

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: