dag 26en 27 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu dag 26en 27 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

dag 26en 27

Blijf op de hoogte en volg saskia

09 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

bon nochi!

zaterdag en zondag alweer. Een vrij weekend. Wat is dat heerlijk zeg. Weekenden vrij heb ik de afgelopen jaren niet meer gekend vanwege werk, nu heb ik dan de hele week wel vrij maar het weekend is toch iets extra altijd. Gister waren renske en ik met een paar andere huisgenootjes lekker een dag op het strand gaan liggen en geluncht. In de avond ben ik pannekoeken eten bij familie die hier een week op vakantie was. Heerlijk gegeten en gekletst. Vandaag werd ik later wakker dan normaal. En voor het eerst heb ik hier heerlijk door kunnen slapen. Ondanks dat bleek dat iedereen nog uit bed was gekomen en dat de stroom eruit lag en mensen aan het schreeuwen waren vanwege dat ze dronken waren. Terwijl ik midden in de huiskamer op een bedje lig, heb ik daar heerlijk doorheen kunnen slapen. Wat een groot wonder is!
Oeff ondertussen dat ik dit nu aan het typen ben is er op de achtergrond live muziek met een erg valse stem die in mijn oren krijst van het zingen ergens verder hier in de buurt. Oh wat erg! haha
Verder zijn we vandaag met zn drieen een strandje gaan bezoeken. eerst wilden we naar een strandje gaan die heel mooi zou zijn, werd er gezegd. Maar niet meer dan wat stenen en een wat water was er niet, dus zijn we verder door gaan rijden langs een hele mooie weg met mooie bomen die de wegen overkruist, naar een ander strandje genaamd santa cruz. Met lekkere chill muziek op de achtergrond zijn we hier een paar uur blijven hangen. Lekker gezwommen, getennist en overgooien met de bal hebben we ons prima vermaakt. En oh ja er vlogen hele grote vogels over het water, waarbij ik bang was dat ik hun prooi zou worden. Dus af en toe mezelf wat groter maken als ze dichtbij kwamen, heb ik dat ook overleefd. Het was verder wel gaaf om te zien. zulke grote vogels die vliegen over het water op zoek naar een visje. Een man die in zijn bootje ondertussen aan het dobberen was en ook visjes probeerde te vangen was er ook. Even later zijn we weg gereden, terug richting de kant van willemstad. Maar voordat we daar aan kwamen nog even langs de weg de aller lekkerste smoothie gedronken. Daarna weer verder gereden en zijn we een hotel in gelopen om daar aan een mooi zwembad te liggen wat grensde aan de zee. Met de bal overgooien in het water en mensen om ons heen die mee gingen doen. Wat begon met onschuldig een bal overgooien, waren we aan het lummelen met een hele grote groep. kleine kinderen tot wat oudere. Ondanks dat ze spaand, antiliaans en nederlands door elkaar praatten, hebben we ons goed vermaakt met ze! Dat is dan wel weer leuk om zo mee te maken. Hierna zijn we boodschappen gaan doen en hebben we thuis, althans heb ik even lekker pasta gekookt voor de meiden waar ik bij slaap. Verder nog geskyped met mn lieve vriendinnetje die in suriname zit. Wat ook weer gek is, dan zit je zo dicht bij elkaar maar eigenlijk ook weer niet.

Morgen een dagje zonder plannen. Dus dat ga ik nog eens zien. Dit is trouwens alweer mijn ena laatste nacht hier dat ik slaap. Dinsdag ga ik alweer naar mijn volgende slaapplek. Villa ananas 2 heet dat studentenhuis. Ik ben benieuwd!

alvast goedemorgen voor jullie en ik duik zo lekker mijn bedje in. De deuren staan hier allemaal open en we slapen op de bovenste verdieping dus het waait gelukkig goed door. Ik heb geen airco of ventilator dus ik moet het hier maar mee doen. En gelukkig werkt dat prima!

kusjessss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4698

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: