Dag 23 en 24 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu Dag 23 en 24 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

Dag 23 en 24

Blijf op de hoogte en volg saskia

06 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon nochi,

Woensdag en donderdag, twee weer nieuwe dagen waarbij mijn heimwee gelijk stukje minder is geworden. In een studentenhuis aangekomen en in de avond gelijk uit geweest bij cabana. Met live muziek en afwisselend een dj een top avond gehad. Heerlijk gedanst en nieuwe mensen leren kennen. Eenmaal thuis proberen te slapen wat minder lukte met kloppende deuren en een zoemende mug in m'n oren. Twee uur later in slaap gevallen te zijn weer lekker wakker geworden. Ik zit op de hoogste verdieping met mooi Uitzicht over Willemstad en z'n leuke lichtjes. Donderdag met een grote groep naar t strand daaibooi bay geweest en een leuke dag achter de rug zitten nu met muziek op de achtergrond en lekker kletsen met twee meiden. Kort verslagje vandaag maar het gaat stukje bij beetje beter. Ik merk dat het dan toch fijn is om mensen om me heen te hebben en gezelligheid waardoor de heimwee een stukje achteruit gaat. Niet dat ik jullie allemaal niet mis hoor. Ik heb nog drie weekjes hier in curaçao en merk dat ik toch wel toe leef naar Suriname waar ik een vaste slaapplek heb en m'n vrijwilligerswerk. Ondanks dst heeft dit ook wel weer wat. Nieuwe plekken, nieuwe mensen, nieuwe indrukken. Ik geniet hier nog maar extra van de mooie stranden en de leuke uitgaans plekjes met leuke mensen. Want in Suriname is dat natuurlijk helemaal anders. Jungle, geen stranden, andere cultuur. Ik kijk er naar uit!

Kusjessssss

  • 06 Mei 2016 - 14:33

    Frank:

    Hoi Saskia,
    Niet alleen jij kampt met heimwee. Ook wij hebben heimwee naar jouw gezellige aanwezigheid. Ik hoop dat het niet te erg wordt met je heimwee en dat de leuke dingen die je mee maakt en de leuke mensen die je ontmoet ertoe bijdragen dat je een toptijd daar beleefd.
    Ik mis alleen de foto's bij je stukjes. Die waren altijd leuk om te zien.
    Dikke kus van ons,
    Frank & Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 4702

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: