dag 20 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu dag 20 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

dag 20

Blijf op de hoogte en volg saskia

02 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

bon dias!

Zondag was de dag van een leuk strandfeest. Floatfest! Iedereen in een leuke zwemband groot of klein dobberen in het water met keiharde muziek erbij en wat drankjes een en al gekkigheid. Met Amber en Rob een heerlijk dagje gehad. Paar uurtjes in het water gedobberd met heel veel andere dobberende mensen om ons heen was het een geslaagd dagje met onze roze donuts. Leuke muziek waar je normaal leuk op kan dansen moest je nu maar een move gaan bedenken voor in het water, want dat gaat dan toch iets moeilijker dan wanneer je gewoon op een vaste grond staat. Maar met de armen in de lucht, hard op het water slaan kwam je al wel ver. Tegen het einde aan was het water ook wel erg vies, met zoveel mensen in het water, is dat ook niet gek. Een geslaagd dagje was het wel:) eenmaal vies thuis gekomen lekker onder de douche gesprongen en kippensoep gegeten. Het was namelijk best koud nog vandaag. Hele dag bewolking en dan in en uit het water gaan, weinig zon. Ja dan krijg je weer te weten hoe dat voelt om het koud te hebben. Dan ben ik toch wel blij met de zon! Maar vooral het water waar je in kan afkoelen op dat moment.

Woensdag ga ik alweer naar mijn volgende slaapplaats in plaas van dinsdag. Ik mag nog een nachtje genieten van de luxe hier. Airco, schoon huisje, eten wat niet wordt gestolen, ik ben benieuwd zo weer een studentenhuis.
Maar ook de gezelligheid die je hebt dan, misschien dat daardoor mn heimwee een stukje weg gaat.

kusjessssss