De vliegreis deel 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu De vliegreis deel 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

De vliegreis deel 1

Blijf op de hoogte en volg saskia

30 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

Nounou zo zie ik maar wel weer gelijk hoe het is om te reizen zo alleen. Kwam ik daar aan door lieve huisgenootjes gebracht bij het vliegveld. Ik was bezig met inchecken via zo'n automatisch ding en kreeg m'n boarden pass stond daar 23.30 op om te vertrekken. Ik dacht oh shit ik heb toxh niet de verkeerde vlucht aangetikt, dus ik naar de balie en navragen bleek dat t vliegtuig 6 uur vertraging had!!! Pff tien keer na gecheckt want overal stond natuurlijk weer wat anders en nog paar keer nagevraagd en ja ik moet 6 uur wachten. Nu nog 2,5 uur dus op zich de tijd tikt door. Maar dat was nog niet alles nee ik moest nog tax bij betalen voor m'n ticket. Toen had ik em even zitten. Na dst eindelijk geregeld te hebben ben ik maar naar de douane gaan lopen en gelukkig ging dat allemaal goed. Een plekje gevonden waar ik even rustig kon zitten en maar even met m'n tabletje gaan zitten en een serie aangezet zodat de tijd misschien wat sneller zou gaan. Nu wachtende en wachtende en zittend en lopend naar de wc en weer terug. Ach ja dst hoort erbij. Is toch wel gek zo alleen maar heb iemand gevonden om mee te praten. Hij komt uit Azië en gaat in Suriname familie opzoeken dus nu ben ik wel even zoet. Straks word ik gelukkig ook opgehaald en dan even slapen en weer vroeg opstaan voor een citytour in suuu! Ik heb er in ieder geval erg veel zin in!

Ayoooo