Dag 25 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu Dag 25 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

Dag 25

Blijf op de hoogte en volg saskia

07 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon nochi!

Vrijdag alweer, heerlijk dagje op t strand (mijn favoriete) cas abao. Met z'n 8en renske ik en paar jongens heerlijk gezeten, gezwommen, getennist en genoten. Met een biertje in de hand en de zon erbij was dit een heerlijke dag. Ik begin nu ook steeds meer te merken dat ik echt aan het genieten ben. Onderweg nog langs de lekkerste smoothie bar een stop gemaakt. Jumjumjum
Straks lekker students een pizza in de oven gooien en een avondje stappen. Ik ga me de komende drie weken hier zeker nog heel erg vermaken. Met jullie allemaal in m'n gedachten erbij. Het blijft gek dat het leventje van jullie allemaal gewoon door gaat met ook weer veranderingen en nieuwe dingen die jullie mee maken.
Ik denk aan jullie!

xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 4672

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: