Dag 21 en 22 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu Dag 21 en 22 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

Dag 21 en 22

Blijf op de hoogte en volg saskia

04 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

Bon nochi!

Maandag en dinsdag. Maandag rustig dagje thuis gehouden, begonnen met het lezen van een boek. Ja saskia gaat een boek lezen. Dat komt niet vaak voor. Maar ik hou er stiekem toxh wel een beetje van hoor ondanks dat ik er vermoeiende ogen van krijg en hoofdpijn. Maar zal s kijken naar een brilletje als ik terug ben. Komt helemaal goed. Beetje het huis weer opgeruimd en niet Veel gedaan. Behalve dan natuurlijk weer iets lekkers koken samen met Amber. Zoete aardappel met spinazie schotel jumjum.
En vandaag voor jullie alweer gister, heerlijk dagje op het strand met de familie gehouden. Lekker geluncht en veel gezwommen met m'n kleine neefje, gespeeld in een speeltuin, gekeken naar volleybal en een lekker ijsje gegeten. Rond het einde vd middag weer naar huisje gereden en ja dit keer zonder de tomtom wat hier ook wel maps wordt genoemd! Ik burger steeds meer in hier. Vannacht laatste nachtje bij amber en Rob waar ik heel erg blij mee ben dat ik hier 3 weken kon slapen en leven en eten en wasjes draaien en vanalles.
Morgen op naar een tweede avontuur. Slapen in een studentjes. Gelukkig ben ik al wel wat gewend. Ik heb er in ieder geval ook wel weer zin in! Met m'n bagage in de Auto wat ik nog eerst moet inpakken natuurlijk.
Ik was vandaag ook weer naar de auto verhuurder geweest en heb de rest van het geld betaald voor de komende maand. Dus heerlijk vrij kan ik me voelen en overal kan ik heen gaan waar ik wil zonder me afhankelijk te voelen van iemand anders of van de bus of taxi. Heerlijk.

xxxxxx

  • 04 Mei 2016 - 07:06

    Lisette:

    Heee lieve schat, slaapzacht vannacht! En veel plezier in het studentenhuis! Je gaat nu naar Renske toe toch? Komt vast goed met je! Je vindt je plek vast! Groetjes aan Amber en Rob! Liefs xxx

  • 04 Mei 2016 - 15:32

    Astrid:

    Fijn om te lezen dat het goed gaat! Ben trots op je ❤️☀️!

  • 05 Mei 2016 - 00:09

    Opa Gerard En Anette:

    Dag lieve Saskia.

    Fijn om te lezen,dat je het goed maakt.Geniet maar van alles.
    Liefs van je opa en Anettexx

Tags: Cabana

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 4679

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: