dag 18 en 19 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu dag 18 en 19 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

dag 18 en 19

Blijf op de hoogte en volg saskia

01 Mei 2016 | Curaçao, Curaçao

bon nochi!

Vrijdag en Zaterdag. Ik zet maar even de dagen bij, anders vergeet ik zo welke dagen ik wat heb gedaan. Want met nummertjes, dat worden er ook steeds meer.
Vrijdag heb ik even een lekker chill dagje thuis uit de zon gehouden. Voor jullie klinkt dat natuurlijk raar in de oren uit de zon? Ja want teveel zon is ook niet goed voor je. Vandaag (zaterdag) voor jullie alweer 3 uur in de nacht op naar de zondag. Deze dag begon wat moeizamer door de heimwee. Maar dat is uiteindelijk goed gekomen en ik ben lekker naar het strand geweest bij mambo met renske. Het bleek vandaag 42 graden geweest te zijn, daar heb ik uiteindelijk wel wat van gemerkt als ik er zo over nadenk. Want na vijf minuten dat ik het water uit was, was ik alweer opgedroogd. Dus eigenlijk heb ik de hele dag in het water gelegen. wat een straf. Ook ben ik familie hier tegen gekomen, oom neven en nicht. Die zijn hier lekker op vakantie dus dat vond ik ook even fijn om ze te zien! Lekker mee gezwommen en volleybal gspeeld. Wat misschien niet de slimste zet was, aangezien we dat in de volle zon deden. Dus een lekker duik in het water was dan ook meer dan genieten. Hierna ben ik weer bij renske gaan zitten, lekkere panini gegeten en wat gedronken en toch nog genoten van deze zonnige dag.

Dinsdag slaap ik alweer voor het laatst bij amber en rob. Dan gaat de tijd toch wel snel. Ik kijk erg uit naar suriname en ben benieuwd hoe het bij de volgende slaapplekken zal gaan.
wij gaan nu zelfgemaakte a la rob hamburgers eten. Gister hadden we een experiment met pannekoeken gedaan. beslag van ei koek kruimels bloem en melk en daarbij een smeerkaas met vanille voor de zoetere smaak en wat suiker erbij. Dat met aardbeien en chocopasta, was erg lekker ook maar zit je snel vol van! Daarvoor heb ik het gerecht wat ik van een lief oud huisgenootje heb geleerd mie met kip en zwarte bonen saus gemaakt. We koken hier elke dag en allemaal weer verschillend en alles ook erg lekker! Ik heb ze alvast in mijn reisdagboekje neer geschreven. (voor het geval ik ooit nog een keer moet koken voor anderen of mezelf)

wij gaan nu eten,
xxxxxxxxxxxx daaag

  • 01 Mei 2016 - 11:07

    Lisette:

    Heee lieverd,

    Wat ben ik jaloers dat het daar 42 graden is en hier 2 graden ofzo haha. Goed van je dat je een dagje uit de zon gaat. Ben je al lekker bruin aan het worden?
    Wat leuk dat je familie is aangekomen en dat je leuke dingen hebt gedaan i.p.v. te zitten met je heimwee. Wauw wat eet je lekkere dingen!! Ik heb nu ook zinin eten haha!!

    Geniet van je laatste dagen bij Amber en Rob!

    kussies

  • 01 Mei 2016 - 19:04

    Peter:

    Jaja Saskia. Mijn dochter. Love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 4677

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: