Dag 10 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg saskia

21 April 2016 | Curaçao, Curaçao

Bontardi!

Daar zit je dan op een loungebankje aan het strand bij de zee. Heerlijk de laatste zon mee pikken. Hele rit gereden naar de grote knip wat een van de mooiste strandjes hoorde te zijn. Ik vind ze allemaal uiteindelijk heel mooi. De zon erbij de zee erbij en het zand erbij. Overal helder blauwe zee bij de een wat witter zand dan bij de ander. Bij de een muziekje op de achtergrond bij de ander alleen het geluid van de zee en mensen. Vooral in de schaduw gezeten vandaag uitkijkend naar alle mensen die zo mooi mogelijk het water in gaan of uit komen, maar dat totaal mislukt omdat er dan toch die pijnlijke steentjes liggen net op dat moment dat je t niet verwacht.

Ook hebben we een bezoekje gebracht aan een huta grot, kueba Di krua. Hier wordt gezegd dat of de slaven zich schuilden of dat indianen in deze grotten verbleven. T was in ieder geval erg mooi om te zien. Overal waar wrl foto's gemaakt mochten worden waren de rotsen groen beslagen en anders niet. Ook veel vleermuizen die hier schuilen en hoe het water blijft hangen in t plafond of juist er doorheen kwam en ze bijna een maand daardoor gesloten waren. normaal is het in een grot super koud, jammer genoeg in deze niet. Omdat de grot niet ondergronds was, maar juist omhoog was het hier snikheet.

Nu lisette bijna weg gaat besef ik dat ik er bijna helemaal alleen voor ga staan en m'n ding moet gaan ontdekken hier. In Amersfoort heb ik helemaal m'n plekje, zijn m'n vriendjes en vriendinnetjes. Hier is er altijd wel wat te doen, maar moet daarin toch voor mezelf iets vinden. Ook werk vinden blijft lastig. Maar dat komt goed! Ook heb ik bijna de laatste paar weken een slaapplek gevonden. Inschrijven bij een studentenhuis blijkt makkelijk te kunnen! Ook de auto huur ik door tot het einde van mijn verblijf hier. Dus ik kom overal wel makkelijk. Over een paar dagen komt ook nog familie hier naartoe en daar kijk ik ook erg naar uit!

Nou ga ik nog even genieten van een kleine zonsondergang aan het strand bij de zee op een loungebankje genieten van een ijskoude ijsthee.

Daaag lieve mensen xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 4677

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: