dag 6 en 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu dag 6 en 7 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

dag 6 en 7

Blijf op de hoogte en volg saskia

19 April 2016 | Curaçao, Curaçao

Bonnochi , hier is het nu 12 uur in de avond voor jullie dus alvast goedemorgen!Ik ga zo lekker slapen terwijl jullie alweer bijna moeten opstaan, succes!
Gisteren ben ik met lisette en rob op een berg gaan rijden. Op een bepaald punt op de berg zijn we gestopt en hebben we de auto aan de kant gezet, wauw wat een uitzicht! Echt prachtig, op de foto's zie je aan de overkant een berg met een punt topje, dat is de christoffelberg die ik als het goed is nog ga beklimmen! Ik heb niet voor niks bergschoenen gekocht, dus die moet ik maar gaan gebruiken ook. Een stukje verder gereden naar boven kwamen we bij een achtergelaten luxe resort uit, sunset waters. Dat is in 2009 failliet gegaan en alles is eruit gestolen, van leidingen tot wc's tot stenen wat je maar kon bedenken om mee te nemen. Een heel mooi groot zwembad waar een bar in stond, helemaal leeg. Allemaal lege kamers met grote balkonnen uitzicht op de zee. Hier hebben we even de tourist uitgehangen, allemaal fotootjes maken en rond kijken. Daarna zijn we nog verder de berg onhoog gegaan en ja ja ik heb gereden! Hobbels en zoveel diepe gaten in de wegen met scherpe bochtjes en ook nog tegenliggers, het is gelukt! Dat wordt zo nog wennen weer in nederland met alle strenge verkeersregels en platte wegen..
Eenmaal weer beneden aangekomen te zijn (zonder schade) hebben we het strandje lagun opgezocht. Een heel mooi strandje waar een grote familie lekker zaten te bbquen en grote vissen aan het snijden waren. Weer veel leguanen gespot en lekker gesnorkeld. Wat een vissen zijn hier! Dat boekje van vroeger een blauwe met een vis erop met allemaal gekleurde schubben zwommen er ook! En nog meer grote gekleurde vissen, kleine zwaardvisjes, grote groepen vissen, noem maar wat op! De schilpadden hebben zich nog niet laten zien, maar dat komt nog wel! woensdag gaan we naar klein curacao dat schijnt ook erg mooi te zijn. En met schildpadden!
Vandaag hebben we niet veel gedaan, beetje het huis schoongemaakt met amber en een ander strandje bezocht. Dat heette chill curacao. Leuke pet gescoord en in de avond lekker gekookt en nog een drankje gedaan bij saint tropez. Daar hebben we een keer eerder gezeten, dat was met dat zwembad aan de zee. Nu Lekker slaapie doen en denken aan jullie allemaal.

Ik heb nog niet heel erg heimwee, maar dat komt omdat ik nog niet helemaal besef dat ik echt drie maanden weg ben. Nu is lisette er ook nog wat super fijn is en gezellig. Maar zodra ze weg is denk ik dat ik wel echt ga merken dat ik ver weg zit en alles zelf toch wel moet gaan doen. Maar dat zien we dan wel weer over een paar daagjes.

succes vandaag xxxxxx aio

  • 19 April 2016 - 09:48

    Opa Gerard En Anette:

    Hoi Saskia,

    Je hebt veel gedaan!
    Een hele ervaring.
    Het thuisfront zullen jou zeker missen,zo,n gezellige meid.
    Liefs,opaGerard en Anette

  • 19 April 2016 - 21:37

    Pascal Het Liefste Broertje :

    Sassie genieten leuke verhalen steeds !
    Ik mis jou wel hoor. Beetje zeggen dat je het thuis front niet mist.

  • 19 April 2016 - 23:05

    Esmée Lieftse Nichtjee:

    Lieve Sas,
    Ik lees dat je allemaal leuke dingen doet!! Fijn om te lezen. En jij zegt dat je ons (dus je familie in Nederland niet mist

  • 20 April 2016 - 16:59

    Esther En Opa Gerard:

    Jaja, jij op reis, wij ook. We zijn naar het Zuiden van Nederland gereden, heerlijk dagje memories toer én ook hier schijnt de zon en zitten we op het terras. Fijn dat jij het zo naar je zin hebt, geniet meisje, niets leukers dan mooie herinneringen bouwen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 4675

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: