dag 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van saskia putters - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg saskia

13 April 2016 | Curaçao, Curaçao

Daar ging ik dan, eerst alle afscheid van alle lieve vriendjes en vriendinnetjes en als allerlaatste het moment op schiphol van m'n ouders. daar hou ik niet van, afscheid, maar zoals mijn broer het mooi zei ik ga je missen maar het voelt alsof ik je ook weer super snel ga zien, dus geen afscheid maar tot strakjes. De reis verliep gelukkig heel soepel. alhoewel het vleigtuig wel deed denken aan een horrorfilm ben ik uiteindelijk veilig geland op het mooie curacao. Daar kwam Amber ons ophalen en met de auto 5 minuutjes rijden naar haar huis. In een mooi groen huisje verblijven we. Elk huisje heeft zo z'n eigen kleur t typisch curacao is. De eerste leguaan hebben we al gespot, wat een grote beesten. Foto's volgen nog! Nu is het hier net half tien en bij jullie alwee half 4. straks maar even een auto zien te regelen, want zonder kom je niet veel verder dan de plek waar we zitten.

  • 14 April 2016 - 11:33

    Astrid:

    Spannend Sassie! Rij voorzichtig :)!
    dikke knuffel van mij X

  • 14 April 2016 - 12:04

    Opa Gerard:

    Eindelijk is het dan zover,geniet van alles.
    Wanneer zie ik je weer,o ja,in Suriname.
    Liefs,Anette en Gerardxx

  • 14 April 2016 - 14:29

    Lizzy:

    Sas! Wat fijn dat je veilig bent aangekomen!!! Ik ben benieuwd naar je verhaaltjes! Kusje

  • 14 April 2016 - 22:53

    Opa Gerard:

    Dag lieve saskia,

    Je vermaak je goed.Wel stoer dat je alleen met de auto door de stad(?)rijdt.
    Je opa zou dat je niet nadoen.
    Veel plezier.Knuffel van Anette en Gerardx

  • 15 April 2016 - 02:55

    Saskia:

    Lieve reacties allemaal! Tot snel lieve opa en Anette!! Dikke knuffel voor iedereen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

saskia

Actief sinds 13 April 2016
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 4674

Voorgaande reizen:

13 April 2016 - 29 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: